Livrarea comenzilor

Depozitul de accesorii auto Tuningro efectuiaza livrarea  in 24-48 de ore de la confirmarea comenzi de catre agenti Tuningro.

Echipa Tuningro este extrem de prompta in livrarea comenzilor deoarece Tuningro doreste sa satisfaca nevoile tuturor clientilor intru timp cat mai scurt.

Livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei se face prin urmatoarele firme curierat:

GLS Curier costul transportul este de 25 lei/kg inclusiv TVA,transportul la comenzile care contine bare de porbagaj este de 28 de lei , comenzile care contin covorase pentru dube cu 6 locuri, 7 locuri 8 locuri si 9 locuri transportul lor este de 35 de lei . La fiecare kilogram in plus firma de curierat va percepe un cost de 2.0 lei/kg, orasele si satele care se afla inafara ariei de acoperire a curierului adica a acelor locatii care au kilometri exteriori fata de un oras principal sau capitala de judet vor fi taxate pentru kilometri exterior de catre firma de curier.In acel moment un consultant TuningRo va va suna pentru a gasi cea mai convenabila locatie pentru dumneavoastra unde sa puteti duce sa ridicati coletul fara taxe suplimentare.Toate coletele trimise prin GLS beneficiaza de deschidere la livrare, pute ti proba produsele pe masina inainte de achitare.Prin achitarea comenzi la curier confirmati ca produsele au fost verificate si sunt in stare perfecta de folosire.

Livrarea comenzilor inafara Tari se face prin GLS International:

 

-GLS costul transportului este de 110 lei fara tva pentru comanda cu greutate pana in 3kg.In functie de tara costul poate vari prin scadere sau crestere.

 

Trimitem comenzi in:Austria, Belgia,Cehia,Croatia, Italia,Germania, Franta,Marea Britanie, Irlanda,Spania, Suedia,Slovenia,Portugalia, Olanda,Luxemburg,Estonia,Finlanda,Polonia,Letonia,Danemarca.

 

Pentru comenzi inafara tari comanda+ transportul trebuie platite intergal inainte in cont bancar. Dupa confirmare plati comanda va fi expediatainaceiasi zi in functie de disponibilitatea produselor aflate in comanda sau in termen de 2 zile.

 

Produsele comandate prin website sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Profesionisti. In ziua livrarii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare. 

 

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat , in valoare de 16.99 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata). In urma reactivarii accesului, la urmatoarea comanda, plata produsului si a valorii transportului se va putea efectua numai in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata). 

 

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat. 

 

Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului prin contul acestuia din cadrul website-ului: Contul Meu/Facturile Mele. 

 

Daca certificatul international de garantie a produsului este asigurat de catre furnizorul international al produsului si Utilizatorul il solicita Profesionistului pentru uz in afara Romaniei*, Profesionistul i-l va trimite acestuia la adresa utilizata pentru livrarea produsului comandat. Ulterior livrarii produsului, Utilizatorul poate solicita la adresa sa de e-mail instructiuni suplimentare de utilizare a produsului pe care le considera necesare, iar in cazul in care acestea sunt asigurate de catre furnizorul international al produsului, Profesionistul i le va trimite Utilizatorului in cel mai scurt timp posibil. 

 

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta. 

 

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.) 

 

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare. 

 

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email office@tuningro.ro, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii", asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acceptul Utilizatorului ca produsul a fost livrat cu toate "caracteristicile obligatorii" prezente.