Politica de retur

1.Pentru a trimite un retur trebuie sa urmezi urmatorii pasi simpli !
2.Procesul de retur al unei comenzi plasate pe www.tuningro.ro se face strict prin GLS.
Curierul GLS  te va contacta telefonic pentru a putea veni si prelua coletul retur tot el se va ocupa 
de tiparirea etichetei de retur pe care  va trebui sa o lipesti pe colet.
Taxa de preluare a returului este de
30 de lei suma care va fi retinuta din valoarea sumei totale a comenzii returnate.(In cazul in care noi am gresit o comanda taxa de retur nu se va aplica, decizia aceasta se va lua in urma unei analize privind comanda dumnevoastra si veti fi notificat pe email despre decizia luata.)
Perioada de timp pentru procesarea cereri de redicare a coletul este de 20-25 zile lucratoare+ 3 zile lucratoare in care curierul GLS trebuie sa ajunga la adresa dumneavoastra pentru ridicarea returului.(Termenul se poate prelungi pana la 35 de zile in cazul in care firma de curierat are multe solicitari)

(Termenul de 14 zile drept de retur nu se poate pierde deoarece analiza cereri se va lua de la data in care dumneavoastra ati inregistrat cererea online de ridicare a returului)

3.Ce documente sunt necesare pentru inregistrarea unui retur?
a.Factura fiscala/Factura Proforma
b.Chitanta de livrare pe care o primesti obligatoriu cand curierul iti livreaza comanda.
Aceste documente vor fi puse in colet impreuna cu produsul returnat
Lipsa unui document enuntat mai sus obliga respingerea returului!!

Mentiuni importante!
-Termenul de retur al unei comenzi online este de 14 zile conform OUG34/2014, iar returul se 
refera strict la persoanele fizice care au calitatea de consumtator final.Nu acceptam niciun fel de retur din partea persoanelor juridice conform OU34/2014.


-Te rugam sa ai in vedere faptul ca articolele trebuie sa fie returnate in ambalajul original fara sa fi fost folosite si cu toate
accesoriile cu care produsul respectiv este a fost livrat.In cazul in care articolele sunt folosite sau deteriorate consumatorul este direct raspunzator de pagubele create iar comform OUG34/2014  ART.14,alin 3 i se va retine o suma egala cu cea a deteriorari sau a gradului de folosire a produsului.

Avem rugaminte ca in momentul predari returului firmei de curierat ca ,produsul/ele sa fie in ambalate corespunzator asa cum le-ati primit. Ambalarea necorespunzatoare a returului si predarea acestuia  catre firma de curierat va fi taxata de Gls in defavoarea clientului si i se va retine suma egala cu taxa impusa de firma de curierat ,datorata nerespectari conditilor de ambalare corespunzatoare a returului.

4.Cum inregistrez un retur?
 

Accesati pagina " Cerere de retur "
 

Stadiul returului va fi comunicat pe adresa de email introdusa de dumneavoastra in cererea de retur fara a mai fi necesara notificarea telefonica din partea noastra.Avem rugamintea sa verificati pe email stadiul returului si nu telefonic!!deoarece colegi nostri de la Call Center nu au voie sa divulge informatii personale comform regulamentului GDPR, prin urmare orice neclaritate pe care o aveti va pute-ti adresa in scris adresei de email de unde ati primit initial confirmarea inregistrari returului.

5.Cat timp dureaza ,de regula pana cand primesti banii pentru retur?
De indata ce am primit si verificat returul, suma de bani 
minus taxa de ridicare in valoare de 30 de lei va fi restituita in decurs de 14 zile de la confirmarea acceptarii returului(Confirmarea o vei primi pe adresa de email completata in formularul de retur).