Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate,
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor. Informarile cu privire la finalizarea returului sau schimbarea produselor se va efectua prin email, va rugam sa treceti adresa de email pe formularul de retur sau cel de schimbare, in caz contrar se va folosi adresa de email din comanda initiala.
Procedura de retur:
Timpul de procesare a unui retur in depozit este de 10 zile,iar informatiile despre retur se vor transmite doar pe adresa de email din cererea de retur, lipsa cereri de retur in colet atrage obligatoriu respingerea returului.
Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completati formularul Descarca formularul de retur
Dupa ce ati completat formularul il listati si semnati , anexati la formularul de retur ,factura fiscala si chitanta de la curier(Fara aceste documente returul nu se va accepta), apoi urmati pasi de mai jos:
1-Ambalati bine produsul pe care doriti sa il returnati
2-Puneti produsul intr-o cutie sau in orice ambalaj de protectie pentru a ajunge intact la noi impreuna cu documentele solicitate mai sus(lipsa documentelor atrage automat respingerea returului)!
3.Trimite-ti produsul retur la adresa si destinatar prin orice firma de curierat: RTT DISTRIBUTION SRL-Pascani str Crinilor nr 42 Camera 15 Jud Iasi , coletul trimis sa fie cu optiunea deschidere la livrare , pentru a verifica integritatea produsului trimis de dumneavoastra.
In momentul in care returul va fi procesat veti fi contactat de catre un coleg din depozit pe adresa de email din formularul de retur pentru a va informa daca ati indeplinit toate conditiile de retur si data cand se va efectua plata returlui.
Returul trebuie trimis exclusiv de cumparatorul care apare pe factura.
Toate documentele necesare pentru returul unui produs vor fi puse in colet , nu trimise pe email!!
Procedura de schimbare produs/produse:
Descarca Formularul
Termenul de schimbare poate dura de la 2 zile pana la 30 de zile , in functie de disponbiliatea produselor pe care le doriti.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine .
Produsul pe care doriti sa-l schimbati sau sa il returnati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs cu deschidere la livrare la adresa: str. Crinilor nr 42, oras Pascani, jud Iasi, RTT DISTRIBUTION SRL
Infomatii Suplimentare pentru retur si schimbare de produse:
Plata returului se face in cont bancar.
Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat in contul bancar specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14-25 de zile calendaristice de la data acceptari returului(se va trimite email de confirmare a acceptari returului pe adresa clientului completata in formularul de retur).
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client) si cu deshidere la livrare.
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.