Politica de retur

Conditii minime pentru returnarea produselor

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate,

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. .

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completati formularul   Descarca formularul de retur 

Dupa ce ati completat formularul  il listati si semnati ,  anexati la formularul de retur contul iban pt efectuarea plati  apoi trimite-ti produsul la noi urmarind instructiunile de mai jos.

Daca doresti sa schimbi produsul cu  un alt produs te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa suport@tuningro.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Produsul pe care doriti sa-l schimbati sau sa il returnati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana si FanCourier) cu deschidere la livrare la adresa: str. Crinilor  nr 42, oras Pascani, jud Iasi, .

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client) si cu deshidere la livrare.

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.

                                                         




Alte conditii privind returul:


Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii!
Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, le putem compara specificatiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport extrem de avantajoase sau chiar gratuite, etc. Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama, ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau aveam nevoie!
Nu trebuie sa regretam ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara. Din experienta de peste 10 ani in comertul online, am inteles ca in majoritatea cazurilor in care se solicita retunarea produselor, apar neintelegeri privind utilizarea, intelegerea sau pur si simplu a unor asteptari exagerate.

1. Conditii generale:
Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
SC RTT DISTRIBUTION SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:
returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat.
In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.
 
2. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:
sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).
Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.
In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.
 

3.Returnarea produselor neconforme:
Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:
 Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor,   sunt suportate de catre client.
4. Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client):
Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. 
 
5. Produse ce se pot returna doar sigilate, in ambalajul original fara urme de utilizare (in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei):
Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai sigilate in ambalajul original, si cu toate etichetele intacte:
Consumabile (filtre, cartuse imprimanta, ribon, odorizante, etc);
Produse textile
Becuri, baterii, bujii, acumulatorii auto (ce prezinta urme de utilizare, deficient de aspect fizic nesemnalate la data receptiei).
 
6. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.
Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.
Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
Anvelope auto folosite, deteriorate sau care nu au fost montate de firme autorizate in domeniul respectiv.
Consumabile auto folosite (filtre, bujii, becuri, sigurante, fise, placute de frana,etc).
 
7. Mentiuni generale:
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
 

Termenul  standard de schimbare a unui produs este de 30 de zile( daca produsul selectat pentru schimbare este in stock poate sa ajunga la dumneavoastra in termen de 24-48h) incepand cu data primiri acestuia in depozit, iar daca produsul selectat de dumneavoastra nu este pe stock se poate prelungi termenul cu inca 15 zile .
 
9. Modalitati de plata:
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata.
pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/Card bancar -> prin virament bancar.
pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Pentru ale informatii va stam la dispozitie pe adresa de email [email protected]

Nu suntem responsabili pentru primirea de produse expediate pri curier si confirmate ca si deteriorate. Aveti dreptul inainte plata comenzi sa verificati continutul coletului impreuna cu curierul. Dupa livrare si confirmarea coletului nu mai suntem responsabili de nicio reclamatie cu privire la starea produsului primit, pt reclamatii trebuie sa va adresati firmei de curierat.