Politica de retur
Meniu
Cosul tau
Depozitul Tuningro.ro nu va livra comenzile plasate între 20-10-2023 pana pe 31-12-2023.

Politica de retur

1.Pentru a trimite un retur trebuie sa urmezi urmatorii pasi simpli !
2.Procesul de retur al unei comenzi plasate pe www.tuningro.ro se face strict prin GLS.
Curierul GLS  te va contacta telefonic pentru a putea veni si prelua coletul retur tot el se va ocupa 
de tiparirea etichetei de retur pe care  va trebui sa o lipesti pe colet.
Taxa de preluare a returului este de
30 de lei suma care va fi retinuta din valoarea sumei totale a comenzii returnate.(Suma de 30 de lei aferenta transportului pentru returul comenzi nu va fi achitata la curier si nici la predarea returului firmei de curierat, ea se va scadea din totalul comenzi) . Daca o comanda a fost trimisa gresit nu se va retine suma de 30 de lei aferenta transportului retur, aceasta decizi va fi comunicata clientului pe email dupa o ampla analiza.
Perioada de timp pentru procesarea cereri de redicare a coletul este de 4-8 zile lucratoare+ 3 zile lucratoare in care curierul GLS trebuie sa ajunga la adresa dumneavoastra pentru ridicarea returului.

(Termenul de 14 zile drept de retur nu se poate pierde deoarece analiza cereri se va lua de la data in care dumneavoastra ati inregistrat cererea online de ridicare a returului)

3.Ce documente sunt necesare pentru inregistrarea unui retur?
a.Chitanta de livrare pe care o primesti obligatoriu cand curierul iti livreaza comanda.
Acest document va fi pus in colet impreuna cu produsul returnat
Lipsa unui document enuntat mai sus obliga respingerea returului!!

Mentiuni importante!
-Termenul de retur al unei comenzi online este de 14 zile conform OUG34/2014, iar returul se 
refera strict la persoanele fizice care au calitatea de consumtator final.Nu acceptam niciun fel de retur din partea persoanelor juridice conform OU34/2014.


-Te rugam sa ai in vedere faptul ca articolele trebuie sa fie returnate in ambalajul original fara sa fi fost folosite si cu toate
accesoriile cu care produsul respectiv este a fost livrat.In cazul in care articolele sunt folosite sau deteriorate consumatorul este direct raspunzator de pagubele create iar comform OUG34/2014  ART.14,alin 3 i se va retine o suma egala cu cea a deteriorari sau a gradului de folosire a produsului.

Avem rugaminte ca in momentul predari returului firmei de curierat ca ,produsul/ele sa fie in ambalate corespunzator asa cum le-ati primit. Ambalarea necorespunzatoare a returului si predarea acestuia  catre firma de curierat va fi taxata de Gls in defavoarea clientului si i se va retine suma egala cu taxa impusa de firma de curierat ,datorata nerespectari conditilor de ambalare corespunzatoare a returului.

4.Cum inregistrez un retur?
 

Accesati pagina " Cerere de retur "
 

Stadiul returului va fi comunicat pe adresa de email introdusa de dumneavoastra in cererea de retur fara a mai fi necesara notificarea telefonica din partea noastra.Avem rugamintea sa verificati pe email stadiul returului si nu telefonic!!deoarece colegi nostri de la Call Center nu au voie sa divulge informatii personale comform regulamentului GDPR, prin urmare orice neclaritate pe care o aveti va pute-ti adresa in scris adresei de email de unde ati primit initial confirmarea inregistrari returului.

5.Cat timp dureaza ,de regula pana cand primesti banii pentru retur?
De indata ce am primit si verificat returul, suma de bani 
minus taxa de ridicare in valoare de 30 de lei va fi restituita in decurs de 14 zile de la confirmarea acceptarii returului(Confirmarea o vei primi pe adresa de email completata in formularul de retur).

Atentie daca un produs s-a livrat necomform aveti obligatia de inregistra o  fisa de retur iar  dupa ce produsul ajunge la noi , plata contravalori produsului va fi returnata in contul cumparatorului.

broken heartAtentie Comenzi plasate in online shop tuningro.ro a corora plata se efectuiaza prin OP nu beneficiaza de drept retur prevazut de oug34/2014, comform aceleasi ordonante , comenzile prin OP sunt comenzi speciale (personalizate ) si prin lege nu se returneaza.

Pentru schimbare produse este necasar sa treceti in rubrica {Observatii (optional)} din formularul de retur ,produsul inlocuitor. Daca produsul dorit se afla in stock va fi schimbat, daca nu , se va rambursa contravaloarea returului in contul bancar.

6.Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)

Intrucat în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Actiuni acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:


 - dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
 - inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
 - în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
 - în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:


 - folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
 - ruperea sigiliilor și a etichetelor;
 - ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
 - zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

Tuningro.ro recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.

Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit (folosit excesiv, zgariat, lipsa ambalajului, ciobituri, deformari, etc), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului  (bare de portbagaj cu sisteme de prindere deterioarte rupte la montaj,huse scaune auto gaurite patate, etc) se va retine din suma pana la 100%.

In cazuri in care produsele sunt diminuate 100% clienti vor primit poze/videouri pe email sau whatsapp cu produsele si ulterior vor fi instiintati si pe email cu privire la acest lucru unde li se vor solicita sa isi recupereze produsele diminuate 100% avand posibilitate de a fi trimise de catre echipa Tuningro.ro prin intermediul Curierului contra unei sume de bani egala cu costul transportului. In cazul in care clientul nu mai doreste produsul inapoi acesta va fi magazinat 2 saptamani pe cheltuiala nostra iar dupa 2 saptamani de la notificare nu se recupereaza produsul acesta se va considera un comportamen abuziv si de rea credinta din partea consumatorului si produsul se va arunca la gunoi!

 

 

 

 

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.